Tracer.pl

GPS nie działa prawidłowo, w sklepie Play nie widać niektórych aplikacji nawigacyjnych


W przypadku niektórych wersji oprogramowania w menu "Ustawienia" można zauważyć brak opcji "Usługi lokalizacyjne->Satelity GPS" (opcja ta została zaznaczona czerwoną ramką na poniższym zdjęciu). Brak tej opcji może powodować błąd w komunikacji modułu GPS z aplikacją do nawigacji, a także problem z wyszukaniem niektórych aplikacji nawigacyjnych w sklepie Google Play, bądź wyświetlenie informacji o ich niezgodności z urządzeniem. Nie jest to wada urządzenia tylko błąd w starszej wersji oprogramowania. Aby usunąć problem wystarczy zaktualizować oprogramowanie urządzenia.

 

Instrukcja aktualizacji w formacie PDF:

ftp://ftp.megabajt.com.pl/OVO_LiteGPS_Updates/Opis_aktualizacji_tabletu_Ovo_LiteGPS.pdf

 

Nowa wersja systemu:

ftp://ftp.megabajt.com.pl/OVO_LiteGPS_Updates/OVO_Lite_GPS.img

 

Oprogramowanie LiveSuit, za pomocą którego dokonuje się aktualizacji oprogramowania w tablecie:

ftp://ftp.megabajt.com.pl/OVO_LiteGPS_Updates/livesuitpack_1.11.zip